miércoles, 19 de junio de 2013

O conto da miña infancia... a profe Paula.


Tras varios meses disfrutando das historias da infancia dos meus peques,  tocábame a min cumprir có prometido, presentarlles o meu conto ós peques. Foi un día moi especial e gustoume contarlles todo o que recordo sobre esa etapa; para axudarme, veu unha das persoas mais importantes na miña vida, a miña irmá Debbie. Contou anécdotas, fixemos unha manualidade cós peques e eles aproveitaron para darlle algunha que outra queixa sobre a profe, jeje.

A miña infancia é unha etapa que recordo como fermosa e moi divertida!. Pero mellor que facer un resumo é velo, así que aquí vos deixo o vídeo que resume os meus primeiros cinco aniños.



4 comentarios:

  1. jajajaja... seguro que o pasaron pipa!!!! Paula, invitámoste a vir o San Xoán, seguro que ainda segue a mesma atración (ó mellor está un pouco tuneada, pero segue sendo a mesma).

    ResponderEliminar
  2. O VIDEO ESTA MOI BEN , PARTINME DE RISA,IMAGINABATE PRESUMIDA PERO O KE NON ME ESPERABA ERA ESA FACETA DE CANTANTE E SOBRETODO DA PASION POLOS COCHES.
    A MIN TODO O QUE SEA FOTOS ANTIGUAS ENCANTAME , VOLVER A RECORDAR AS PINTAS QUE LEVABAMOS , O BEN KE SE PASABA CON TAN POUCA COUSA...E COMPARTILO COS DEMAIS E O MAIS BONITO.
    UN BESO E QUE PASES UNHAS BOAS VACACIONS !!!!!

    ResponderEliminar
  3. Si, como se soe dicir para ser cantante o único que me fallou foi a voz, jeje. Pero como me dixo unha das miñas nenas: " Paula no pasa nada ahora eres una profe cantante, porque nos cantas muchas canciones, eres todo a la misma vez". jajaja.
    Feliz verán Susi e familia!.

    ResponderEliminar